مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 06:302021-09-24حوادث

ترافیک به مسیرهای خروجی شمال رسید


سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ترافیک در مسیرهای خروجی محورهای هراز و کندوان پرحجم شد، گفت: هر چه به ساعات پایانی روز نزدیک می شویم در حجم ترافیک افزوده می شود.

- هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حال حاضر در مسیرهای ورودی استان شاهد ترافیک آرامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ترافیک در مسیرهای خروجی محورهای هراز و کندوان پرحجم شد، افزود: هرچه به ساعات پایانی روز نزدیک می شویم در حجم ترافیک افزوده می شود.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به ورودی ها به نظر می رسد شاهد خروج مسافران تابستانه در استان هستیم که به نظر می رسد باید زمان بازگشت از سفرهای خود را مدیریت کنند.

این مسؤول اضافه کرد: همچنین با توجه به تردد مردم به سمت ییلاق ها، بازگشت مردم از ساعات بعدازظهر مسیرهای استان را پرترافیک می کند.

عبادی با اعلام اینکه محدودیت های کرونایی در محورهای شمال در حال اجرا است، تصریح کرد: کماکان محدودیت تردد در جاده های شمال اعمال می شود و  در این زمینه جلوی خووروهایی که برون مجوز قصد ورود به استان را داشته باشند گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک به مسیرهای خروجی شمال رسید

ترافیک به مسیرهای خروجی شمال رسید