مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-24سياسي

تصمیم دولت بر اجرای سیاست های انقباضی/ لایحه متمم بودجه ارائه شود


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تصمیم به اجرای سیاست های انقباضی دارد، گفت: دولت باید لایحه متمم بودجه را به مجلس ارائه کند.

- احسان ارکانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با درآمدهای مالیاتی و نفتی محقق نمی شود لذا لایحه را تعدیل کردیم.

دولت برای جبران کسری بودجه 1400 لایحه متمم ارائه کند وی گفت: کسری بودجه همیشه وجود داشته و طبیعی است زیرا درآمدها پیش بینی می شود اما هزینه ها قطعی هستند، همیشه درآمدهای محقق پایین تر از پیش بینی های بودجه هستند.

زمانی که تفاوت بین درآمدهای پیش بینی شده و درآمدهای محقق شده زیاد شود کسری بودجه غیرقابل جبران خواهد شد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس تصریح کرد: دولت ها در این مواقع باید لایحه متمم ارائه کرده و برای کاهش هزینه های خود و افزایش درآمدهای مالیاتی و نفتی چاره اندیشی کنند.

ارکانی تاکید کرد: دولت اگر کسری بودجه دارد باید رسما اعلام کرده و لایحه متمم بودجه به مجلس ارائه کند و مشخصا اعلام کند که در چه سرفصل هایی قصد کاهش هزینه ها و در چه سرفصل هایی قصد افزایش درآمدها را دارد.

وی با بیان اینکه دولت تصمیم به اجرای سیاست های انقباضی دارد، گفت: دولت لایحه متمم بودجه به مجلس ارائه کند تا مشخص شود در چه سرفصل هایی قصد کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم دولت بر اجرای سیاست های انقباضی/ لایحه متمم بودجه ارائه شود

تصمیم دولت بر اجرای سیاست های انقباضی/ لایحه متمم بودجه ارائه شود