مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 15:052021-09-23سياسي

آمادگی ایتالیا برای ارسال کمک جهت واکسیناسیون پناهجویان افغانستانی در ایران


وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر خارجه ایتالیا در خصوص روابط سیاسی و اقتصادی دوجانبه و شرایط افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

- وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر خارجه ایتالیا در خصوص روابط سیاسی و اقتصادی دوجانبه و شرایط افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و لوییجی دی مایو وزیر خارجه ایتالیا صبح امروز در نشستی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در خصوص روابط سیاسی و اقتصادی دوجانبه و شرایط افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این نشست ضمن ابراز خرسندی از مسیر خوب روابط دوجانبه ایران و ایتالیا، تاریخ 160 ساله این روابط را نشاندهنده عمق رابطه دو کشور دانست و تصریح کرد که دولت جدید جمهوری اسلامی ایران مایل است تا روابط را در بالاترین سطح با ایتالیا دنبال کند.

وی همچنین با اشاره به این که در حوزه های مختلف اقتصادی و تجاری نظیر صنعت، کشاورزی، علم و فناوری و گردشگری ظرفیت های فراوانی برای همکاری دو کشور وجود دارد ، تأکید کرد که باید با حمایت از فعالیت شرکت های کوچک و متوسط (SME)، زمینه را برای افزایش ارتباط تجار و بخش خصوصی دو کشور فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایتالیا برای ارسال کمک جهت واکسیناسیون پناهجویان افغانستانی در ایران

آمادگی ایتالیا برای ارسال کمک جهت واکسیناسیون پناهجویان افغانستانی در ایران