مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:552021-09-23سياسي

انقلاب اسلامی استکبار را به خاک سیه نشانده/ دفاع مقدس از جنس تکلیف است


رییس اداره طرح و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، با بیان اینکه انقلاب اسلامی استکبار جهانی را به خاک سیاه نشانده است، گفت: دولت های استکباری هر کجا می روند با انقلاب اسلامی مواجه می شوند.

- ایسنا/گیلان رییس اداره طرح و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، با بیان اینکه انقلاب اسلامی استکبار جهانی را به خاک سیاه نشانده است، گفت: دولت های استکباری هر کجا می روند با انقلاب اسلامی مواجه می شوند.

سردار بهرام حسینی مطلق در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که در فرماندهی تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان املاکی، خوش سیرت و رضوان خواه، اظهار کرد: یاد و خاطره سردار حق بین را که شهیدگونه زیست و تا آخرین نفس برای اعتلای انقلاب و نظام اسلامی تلاش کرد، گرامی می داریم.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی، افزود: به برکت حماسه حاج قاسم سلیمانی مراسم معنوی پیاده روی اربعین به یک همایش سیاسی و بین المللی تبدیل شده است و امیدواریم با جمع شدن بساط بیماری کرونا، شاهد حضور میلیونی آزادگان جهان در مسیر نجف تا کربلا باشیم.

رییس اداره طرح و عملیات امنیتی و انتظامی ستاد کل نیروهای مسلح، با بیان اینکه دفاع مقدس در تاریخ کشور و انقلاب از جایگاه ممتازی برخوردار است، متذکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی استکبار را به خاک سیه نشانده/ دفاع مقدس از جنس تکلیف است

انقلاب اسلامی استکبار را به خاک سیه نشانده/ دفاع مقدس از جنس تکلیف است