مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:452021-09-23بين الملل

تردد زوار از سمت ایران به عراق ممنوع است


و اعزام زائران فقط از طریق هوایی امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، مهدی حاجیان گفت: خبر باز بودن مرز شلمچه کذب است؛ مرزهای چهارگانه زمینی جمهوری اسلامی ایران به سمت عراق کماکان بسته بوده و تردد زوار از سمت ایران به عراق ممنوع است.

گزارش ها حاکی است که اخبار کذبی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر این که مرز شلمچه باز است و زائران می توانند از آنجا به سمت عراق بروند.

وی ادامه داد: از مردم عزیر خواسته می شود به شایعات کذب و بی اساس منتشره در فضای مجازی مبنی بر باز بودن مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران و عراق توجهی نکنند.

سخنگوی نیروی انتظامی ضمن رد تمام شایعات منتشره در فضای مجازی مبنی بر باز بودن مرزهای جمهوری اسلامی ایران با عراق تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین تمام مرزهای چهارگانه زمینی جمهوری اسلامی ایران با عراق کماکان بسته بوده و تردد زوار از سمت ایران به عراق ممنوع است و اعزام زائران فقط از طریق هوایی امکان پذیر خواهد بود.

حاجیان تصریح کرد: از مردم تقاضا می شود به شایعات و اکاذیب بی اساس در این خصوص توجهی نکرده و اخبار مربوط به اعزام زائران به عراق را از رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد زوار از سمت ایران به عراق ممنوع است

تردد زوار از سمت ایران به عراق ممنوع است