مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:102021-09-23بين الملل

مشاور امنیت ملی آمریکا به عربستان، امارات و مصر سفر می کند


واشنگتن چند روز قبل سامانه پدافند موشکی پاتریوت را از عربستان خارج کرد، همچنین سفر از پیش تعیین شده لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا به عربستان در ساعات آخر لغو شده و علت آن تداخل در برنامه زمانی اعلام شد.

- واشنگتن چند روز قبل سامانه پدافند موشکی پاتریوت را از عربستان خارج کرد، همچنین سفر از پیش تعیین شده لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا به عربستان در ساعات آخر لغو شده و علت آن تداخل در برنامه زمانی اعلام شد.

یک وب سایت آمریکایی فاش کرد مشاور امنیت ملی این کشور به زودی سفری به منطقه خاورمیانه شامل کشورهای عربستان، امارات و مصر خواهد داشت و او عالی ترین مقام آمریکایی دولت جو بایدن است که به عربستان سفر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وب سایت خبری آکسیوس آمریکا در گزارشی اعلام کرد: جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا به عنوان عالی ترین مقام دولت جو بایدن، رییس جمهوری این کشور به زودی سفری به منطقه خاورمیانه خواهد داشت که شامل سه کشور عربی عربستان، امارات و مصر خواهد بود که هر سه کشور از مدت ها قبل شریک آمریکا محسوب می شوند اما روابط آنها با دولت جدید آمریکا در برخی پرونده ها دچار تنش هایی شده اند.

یک منبع در گفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور امنیت ملی آمریکا به عربستان، امارات و مصر سفر می کند

مشاور امنیت ملی آمریکا به عربستان، امارات و مصر سفر می کند