مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:502021-09-23سياسي

پیشرفت امروز ایران در تجهیزات نظامی غیرقابل مقایسه با گذشته است


فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رزمندگان با دستان خالی در برابر دشمن ایستادند، گفت: پیشرفت ایران در تجهیزات نظامی غیرقابل مقایسه با گذشته است.

- شهرکرد- فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رزمندگان با دستان خالی در برابر دشمن ایستادند، گفت: پیشرفت ایران در تجهیزات نظامی غیرقابل مقایسه با گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی محمد اکبری ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس رزمندگان در برابر همه تجهیزات و قوای غرب و شرق ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به دشمن داده شود.

وی با بیان اینکه جنگ هشت ساله نامتقارن بود، عنوان کرد: تجهیزات و امکانات دشمن صد در صد از ما بیشتر و غیر قابل مقایسه با تجهیزات جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه زمانی ما وارد جنگ شدیم که تازه انقلاب به پایان رسیده بود، عنوان کرد: پیشرفت امروز جمهوری اسلامی ایران در تجهیزات نظامی غیر قابل مقایسه با گذشته است.

سردار اکبری با بیان اینکه دشمن آمده بود که بماند، افزود: با دستان خالی در برابر دشمن ایستادیم و باید این مسائل به نسل جوان منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت امروز ایران در تجهیزات نظامی غیرقابل مقایسه با گذشته است

پیشرفت امروز ایران در تجهیزات نظامی غیرقابل مقایسه با گذشته است