مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:252021-09-23پزشكي

محدودیت سنی واکسیناسیون کرونا در ساوه و زرندیه برداشته شد


رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه از برداشته شدن محدودیت و شرط سنی واکسیناسیون در ساوه و زرندیه خبر داد و گفت: در مورد واکسیناسیون کرونا دیگر محدودیتی نداریم و از امروز تمام افراد بالای 18 سال می توانند پس از ثبت نام در سامانه به مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه از برداشته شدن محدودیت و شرط سنی واکسیناسیون در ساوه و زرندیه خبر داد و گفت: در مورد واکسیناسیون کرونا دیگر محدودیتی نداریم و از امروز تمام افراد بالای 18 سال می توانند پس از ثبت نام در سامانه به مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

دکتر مهدی مصری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به درخواست ها و موافقت وزارت بهداشت، سن واکسیناسیون در سراسر کشور کاهش یافت و کلیه افراد بالای 18 سال (متولدین 1382 به قبل) در ساوه و زرندیه می توانند جهت تزریق واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون این دو شهرستان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه سامانه سلامت برای ثبت نام گروه سنی جدید فعال شده است، افزود: علاوه بر این، مقدمات واکسیناسیون دانش آموزان پایه دوازدهم با همکاری آموزش و پرورش در حال انجام است و سایر پایه ها نیز به محض دریافت واکسن انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت سنی واکسیناسیون کرونا در ساوه و زرندیه برداشته شد

محدودیت سنی واکسیناسیون کرونا در ساوه و زرندیه برداشته شد