مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-23اجتماعي

26 هزار کلاس اولی در استان بوشهر سال تحصیلی را آغاز کردند


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از آغاز سال تحصیلی جدید برای 26 هزار کلاس اولی در سطح استان خبر داد.

- اظهار داشت: سال تحصیلی 1400- 1401 از امروز در سراسر کشور آغاز شده و در استان بوشهر 26 هزار دانش آموز کلاس اولی در نخستین روز مهر راهی کلاس های درس شدند.

وی رویکرد اصلی آموزش در سال تحصیلی جاری را حضوری عنوان کرد و ادامه داد: سلامت دانش آموزان در اولویت ما است و شیوه آموزش به اداره های کل آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه چهار دسته مدرسه داریم افزود: گروه اول شامل مدارسی که جمعیت آن ها زیر 50 نفر و تراکم دانش آموز در کلاس 15 نفر است که از اول مهر کلاس های آنها حضوری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه گروه دوم مربوط به مدارس بین 50 تا 100 دانش آموز و تراکم هر کلاس کمتر از 30 نفر است خاطرنشان کرد: در این مدارس هر کلاس دو قسمت شده و هر دانش آموز سه روز در هفته حضوری در کلاس شرکت می کند.

کرمی با بیان اینکه مدارس زیر 300 نفر دانش آموز به صورت مجازی و در شبکه شاد فعالیت می کنند افزود: در این مدارس با تصمیم شورای مدرسه از نیمه دوم مهر کلاس ها به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) برگزار می شود.

وی در مورد مدارس دارای بیش از 300 دانش آموز نیز گفت: این مدارس آموزش ها را از مهر به صورت مجازی آغاز می کنند و در ادامه از نیمه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 هزار کلاس اولی در استان بوشهر سال تحصیلی را آغاز کردند

26 هزار کلاس اولی در استان بوشهر سال تحصیلی را آغاز کردند