مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:002021-09-23ورزشي

مدیریت شهری کم کاری های محله «حسن آباد» را جبران می کند


نائب رییس شورای شهر کرج با تأکید بر رفع مشکلات منطقه حسن آباد، گفت: پیش از این نسبت به منطقه کم کاری و بی توجهی صورت گرفته است که در این دور از مدیریت شهری باید جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا رحیمی محمودآبادی، نائب رییس شورای شهر کرج، پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از محله حسن آباد بازدید که با حضور مدیران شهرداری و به منظور رفع مشکلات این منطقه صورت گرفت، این منطقه نیازمند توجه جدی است، گفت: متاسفانه سهل انگاری و کم کارهایی از گذشته در این منطقه صورت گرفته و نگاه کمتری به این منطقه  شده است با توجه به انقلابی بودن مدیر منطقه انتظار می رود نسبت به مشکلات در اسرع وقت اقدامات و پیگیری های لازم صورت بپذیرد.

رحیمی وضعیت خدماتی و عمرانی منطقه را نامطلوب دانست و افزود: در حوزه خدماتی و عمرانی که حداقل خواسته شهروندان است باید حرکتی جهادی صورت گیرد تا امید به منطقه حسن آباد بازگردد.

عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر کرج به 15 مورد اساسی در جهت رفع معضلات و مشکلات حسن آباد اشاره کرد و یادآور شد: می توان به تراش و روکش آسفات خیابان اصلی حسن آباد،کف پوش و نیمکت وسط بلوار بازار روز،هم سطح سازی پیاده رو،لکه گیری و آسفالت معابر ،اگو شهری، احداث فصای سبز و پارک و زمین ورزشی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری کم کاری های محله «حسن آباد» را جبران می کند

مدیریت شهری کم کاری های محله «حسن آباد» را جبران می کند