مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:002021-09-23سياسي

جهادی بالاتر از اشتغال زایی نیست


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: چند سال است که مهم ترین و مجاهدانه ترین کار را کارآفرینی می دانم؛ بعد از ریاست دانشگاه نیز هیچ مسئولیتی را نپذیرفتم تا تنها برای جوانان اشتغال زایی داشته باشم چون اکنون جهادی بالاتر از این کار نیست.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با بانوان کارآفرین خوزستانی اظهار کرد: سال های قبل لز انقلاب خوزستان بودم و از مهمان نوازی، مقاومت و حماسه آفرینی خوزستانی ها بهره بردم به همین دلیل علاقه مند بودم که دوباره در این استان حضور پیدا کنم.

وی افزود: خوزستان محروم نیست بلکه مقاوم، ایستاده و صبور است که طی هشت سال دفاع مقدس این موضوع را ثابت کرد؛ دیدارهای چند ساعت گذشته نیز نشان داد هنوز کسانی هستند که می خواهند این راه مقاومت را برای آبادانی ایران ادامه بدهند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تاکید بر اینکه در خوزستان زنان با تمام توان و وجود تلاش می کنند تا کشور را نگه دارند عنوان کرد: زنان همانگونه که در جنگ سخت ایستادگی کردند امروزه نیز در جنگ نرم و اقتصادی مقاوم هستند و با به کارگیری تمام توانمندی ها و امکانات در اختیارشان بدون نظر کردن به خارج، فعالیت می کنند تا ایرانی آباد داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادی بالاتر از اشتغال زایی نیست

جهادی بالاتر از اشتغال زایی نیست