مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:152021-09-23اجتماعي

سرمایه گذاری خانواده ها به عدالت آموزشی کمک می کند


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: خانواده ها پتانسیل خوبی برای کمک به برقراری عدالت آموزشی دارند.

- اصفهان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: خانواده ها پتانسیل خوبی برای کمک به خانواده ها دارند که می تواند به عدالت آموزشی کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جهانگیر کریمی صبح امروز پنجشنبه در جشن شکوفه های سال تحصیلی 1401-1400 اظهار داشت: امیدواریم با شرایطی که امروز در جامعه داریم این مراسم باعث خوشحالی خانواده ها و نوآموزان شود.

وی افزود: مدرسه سه رکن شامل کادر آموزش، والدین، نظام آموزشی دارد، اگر ارتباط و تعامل بین این ارکان نباشد نمی توانیم ادعا کنیم آموزش مثمر ثمر باشد و باید والدین کنار نظام آموزشی باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: از اولیا درخواست دارم مطالبه گری و حضور را از مراکز آموزشی بیشتر کنند که در تعامل با کادر آموزشی نیاز واقعی و به روز دانش آموزان را بشناسند.

وی تاکید کرد: شرایط آموزش و پرورش نیاز به حمایت تک تک دستگاه ها دارد، فرصت های خوبی در مدارس از جمله انجمن اولیا و مربیان داریم که آن در کنترل اسیب های اجتماعی نقش دارد.

کریمی ابراز داشت: مدارس باید از این پتانسیل اولیا استفاده کنند، زیرا اولیا می توانند سرمایه گزاری ها و کمک هایی کنند که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری خانواده ها به عدالت آموزشی کمک می کند

سرمایه گذاری خانواده ها به عدالت آموزشی کمک می کند