مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-23سياسي

اظهارات رییسی در سازمان ملل اقدامی برای رسوا کردن غربی ها و احقاق حقوق مردم بود


نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور گفت: سخنان آیت الله رییسی در سازمان ملل نه به سیاست های اشتباهی است که دولت هشت سال گذشته آن را دنبال کرده و متأسفانه بارها به طرف غربی به صورت خوشبینانه نگاه کردند.

- محمدحسن آصفری نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس  با اشاره به سخنرانی ویدیوکنفرانسی آیت الله رییسی در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار داشت: سخنان آیت الله رییسی در سازمان ملل نه به سیاست های اشتباهی است که دولت هشت سال گذشته و ظلم های آمریکا علیه دنیا اشاره کرده و بی تعهدی و بدعهدی آنها را گوشزد کرد.

  آصفری خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی ها نسبت به برداشتن تحریم ها اقدام نکنند و بخواهند مجدداً مذاکرات را به مانند روال گذشته فرسایشی کنند و وعده های توخالی به جمهوری اسلامی ایران بدهند مطمئنا تهران سیاست های خود را تغییر خواهد داد.

وی با بیان اینکه اظهارات رییسی در سازمان ملل اقدامی برای رسوا کردن غربی ها و احقاق حقوق مردم بود، اظهار داشت: آمریکایی ها باید به سخنرانی آیت الله رییسی به عنوان یک دستورالعمل اتخاذ شده از سوی جمهوری اسلامی ایران در موضوع هسته ای و مذاکرات نگاه کرده و آن را یک دستورالعمل ویژه بنگرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات رییسی در سازمان ملل اقدامی برای رسوا کردن غربی ها و احقاق حقوق مردم بود

اظهارات رییسی در سازمان ملل اقدامی برای رسوا کردن غربی ها و احقاق حقوق مردم بود