مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-23حوادث

پاییز فرارسید؛ زلزله زدگان خراسان شمالی همچنان در چادر/ توپ تأخیر در زمین مسئولان


بهار سال جاری بود که 2 زلزله شدید شهرستان های گرمه و جاجرم را لرزاند و باعث خسارت دیدن بیش از هزار منزل مسکونی شد، تاخیر در دریافت مصوبه دولت و تعلل مسئولان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، 27 اردیبهشت ماه سال جاری بود که 2 زلزله 5.

5 و 5.

2 ریشتری منطقه سنخواست در شهرستان جاجرم را لرزاند و 3 شهرستان را تحت تأثیر خرابی های خود قرارداد، این زلزله به گفته کارشناسان باعث تخریب و یا آسیب دیدن جزیی و کلی به هزار و 600 منزل مسکونی شد.

خبرگزاری فارس خراسان شمالی در بازدیدی که پیش تر از مناطق زلزله زده و پیگیری های مداومی که داشته است سعی بر آن دارد مشکلات مردم را به گوش مسئولین برساند که از این بخش می توانید ویدیو این موضوع را ببینید.

تأخیر در مصوبه دولت/ تصویب در تیرماه ابلاغ پس از 2 ماه! پس از حدود یک ماه و نیم از وقوع زلزله یعنی در تاریخ 19 تیرماه 1400 بود که مصوبه دولت در رابطه با زلزله زدگان مصوب شد اما شاید به دلیل نبود عزمی قوی این مصوبه پس از گذشت بیش از 2 ماه تأخیر یعنی در تاریخ 21 شهریورماه سال جاری ابلاغ شد و طبق این مصوبه تسهیلات 100 میلیونی به زلزله زدگان شهری و 80 میلیونی به زلزله زدگان روستایی ارائه می شد.

با تأخیر چند ماه در این موضوع، زمانی طلایی برای ساخت وساز ازدست رفته و با ورود به فصل سرما هم روند بازسازی کند می شود و هم 143 خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییز فرارسید؛ زلزله زدگان خراسان شمالی همچنان در چادر/ توپ تأخیر در زمین مسئولان

پاییز فرارسید؛ زلزله زدگان خراسان شمالی همچنان در چادر/ توپ تأخیر در زمین مسئولان