مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 05:152021-09-23بين الملل

امیرعبداللهیان اعلام کرد: تلاش ایران برای واکسیناسیون بی جاشدگان افغانستانی


وزیر امور خارجه در دیدار با رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ با اشاره به تلاش های ایران برای کمک به بی جاشدگان و آوارگان در افغانستان گفت: تلاش کردیم تا جایی که ممکن است بی جاشدگان افغانستانی را واکسینه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در نیویورک و در حاشیه هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد عصر روز چهارشنبه (31 شهریور ماه) به وقت محلی با پیتر مائورر  رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ جهانی ملاقات کرد.

  *  تلاش ایران برای واکسیناسیون بی جاشدگان افغانستانی امیرعبداللهیان در این ملاقات ضمن تشکر از تلاش های صادقانه پیتر مائورر، از اقدامات و کمک های صلیب سرخ برای تفحص مفقودان و شهدای جنگ تحمیلی در خاک عراق و همچنین کمک های هر چند محدود، اما ارزشمند به هلال احمر برای مبارزه با همه گیری فارغ از تحولات سیاسی آن کشور اشاره کرد و گفت: صلیب سرخ  یکی از مهمترین کمک کننده ها به افغانستان و عرضه کننده کمک های بشردوستانه به آن کشور طی سال های گذشته بوده است.

  وی در رابطه با نوع کمک ها هم عنوان کرد: تلاش شده است فعالیت های بشردوستانه فقط محدود به ارسال کالا نباشد، بلکه کمک به زیرساخت های لازم بهداشتی و سلامت فیزیکی و روانی و اجتماعی جامعه افغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان اعلام کرد: تلاش ایران برای واکسیناسیون بی جاشدگان افغانستانی

امیرعبداللهیان اعلام کرد: تلاش ایران برای واکسیناسیون بی جاشدگان افغانستانی