مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 03:402021-09-23حوادث

ضرورت بازسازی نقاط آسیب دیده تالش در پی سیلاب گذشته


با گذشت یک سال از سیل اتفاق افتاده در تالش هنوز برخی از جاده های ییلاقی، روستایی در این شهرستان همچنان تخریب بوده و وضعیت تکمیل پل اصلی عابر پیاده در تالش همچنان مبهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، گیلان از به دلیل شرایط آب و هوایی یکی از استان های حادثه خیز کشور محسوب می شود و سالانه حوادث مختلفی از سیل و زلزله تا آتش سوزی جنگل ها را در گیلان شاهد هستیم که همواره خساراتی را به استان وارد کرده است.

عدم نگهداری صحیح از منابع طبیعی و قطع بی رویه درختان در ایجاد سیلاب ها و خسارت های ناشی از آن بسیار تأثیرگذار است و با توجه به تغییر ساختار بارش ها اکنون این موضوع نیازمند توجه مسؤولان ذی ربط است.

در 30 شهریور سال 99 درست یک سال پیش، بارش باران از نیمه های شب آغاز و موجب جاری شدن سیل در بسیاری از مناطق این شهرستان شد و مسیر دسترسی بسیاری از روستاها و جاده ترانزیتی تالش به آستارا و نیز جاده اسالم به خلخال را مسدود کرد.

گرچه همه ساله با بارش باران و جاری شدن سیل در رودخانه کرگانرود تالش شاهد مسدود شدن جاده ترانزیتی این شهر و سرگردانی شهروندان و مسافرین بودیم اما در سیل شهریور ماه سال 99 در شهرستان تالش حدود 200 میلیارد تومان بیشترین میزان خسارت را به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازسازی نقاط آسیب دیده تالش در پی سیلاب گذشته

ضرورت بازسازی نقاط آسیب دیده تالش در پی سیلاب گذشته