مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 19:052021-09-22سياسي

رییس کانون وکلای گلستان: نگاه ما اقتصادی نیست


رییس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان با اشاره به تصویب کلیات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب وکار در مجلس شورای اسلامی، گفت: در قسمتی از این طرح به آزمون وکالت و اخذ پروانه آن اشاره شده در حالی که نگاه ما اقتصادی نیست و در واقع با ترازوی تجارت نمی توان، - ایسنا/گلستان رییس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان با اشاره به تصویب کلیات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب وکار در مجلس شورای اسلامی، گفت: در قسمتی از این طرح به آزمون وکالت و اخذ پروانه آن اشاره شده در حالی که نگاه ما اقتصادی نیست و در واقع با ترازوی تجارت نمی توان، عدالت را سنجید.

غلامرضا اتحادیه امروز چهارشنبه 31 شهریورماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کانون وکلا نهادی مستقل از دولت و قوه قضاییه است که هدف از تشکیل آن حمایت از ستمدیدگان، مالباختگان و مظلومان در مقابل قاضی که هیچ پناهی جز وکیل ندارد، است.

وی در خصوص تصویب کلیات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب وکار در مجلس شورای اسلامی، گفت: شغل وکالت به طور مستقیم با جان و مال مردم در ارتباط است و ورود افرادی به این شغل که سطح علمی لازم را ندارند، زیان بار خواهد بود.

رییس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان افزود: برای من وکیل اجرای این طرح ضرری وارد نمی کند اما حقوق مردم پایمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کانون وکلای گلستان: نگاه ما اقتصادی نیست

رییس کانون وکلای گلستان: نگاه ما اقتصادی نیست