مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-22بين الملل

همایش زنان حامی طالبان در بادغیس


امروز شماری از زنان حامی طالبان در شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس در حمایت از طالبان تظاهرات کردند اما برخی می گویند طالبان آنها را برخلاف میل شان مجبور به شرکت در این گونه گردهمایی ها می کنند.

- امروز شماری از زنان حامی طالبان در شهر قلعه نو مرکز ولایت بادغیس در حمایت از طالبان تظاهرات کردند اما برخی می گویند طالبان آنها را برخلاف میل شان مجبور به شرکت در این گونه گردهمایی ها می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یک ماهی که از تسلط طالبان بر افغانستان می گذرد، حضور زنان معترض در کابل و شماری از شهرهای دیگر برای حقوق زنان بازتاب گسترده جهانی داشته است.

همزمان، زنان حامی طالبان نیز همایش هایی در حمایت از نظام جدید برگزار کرده اند.

این زنان پوشیده در حجاب کامل مورد نظر طالبان ظاهر شده اند.

اما برخی آموزگاران زن در ولایت بادغیس به بی بی سی می گویند که طالبان آنها را برخلاف میل شان مجبور به شرکت در این گونه گردهمایی ها می کنند.

دو آموزگار زن در ولایت بادغیس گفته اند که رییس معارف دولت طالبان در بادغیس از آموزگاران زن خواسته که با پوشیدن نقاب و چادر و حمل پرچم طالبان در گردهمایی به حمایت از طالبان شرکت کنند.

یک معلم در ولایت بادغیس گفت: رییس معارف ولایت بادغیس از ما خواست که باید با پوشیدن نقاب یا چادر و گرفتن بیرق حمایت خود را از ما اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش زنان حامی طالبان در بادغیس

همایش زنان حامی طالبان در بادغیس