مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 11:552021-09-22بين الملل

یونیفل: اتفاقات اخیر میان لبنان و اسراییل شکنندگی صلح را آشکار کرد


فرمانده نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان در سخنانی گفت که اتفاقات اخیر میان لبنان و رژیم صهیونیستی، شکنندگی صلح را آشکار کرد.

- فرمانده نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان در سخنانی گفت که اتفاقات اخیر میان لبنان و رژیم صهیونیستی، شکنندگی صلح را آشکار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، استفانو دل کول، فرمانده نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) در سخنانی اظهار کرد: اتفاقات اخیر در مرزها میان لبنان و اسراییل نشان داد که صلح شکننده است و هرگز نباید آن را بدیهی تلقی کرد.

وی افزود: یونیفیل متعهد به همکاری با مقامات لبنانی و حمایت از ارتش لبنان و مردم جنوب لبنان است و با این کار، ما راه را برای تقویت تلاش های سیاسی و دیپلماتیک به سوی راه حلی پایدار و آتش بس دائمی هموار می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعنامه 2591 شورای امنیت سازمان ملل متحد، که 30 اوت صادر شد بر اساس آن، ماموریت یونیفیل برای یک سال دیگر تمدید و از ما درخواست شد تا اقدامات موقت و ویژه را برای ارائه پشتیبانی لجستیکی به نیروهای مسلح لبنان برای یک دوره شش ماهه اتخاذ کنیم.

دل کول با اشاره به بحران لبنان در سایه شیوع کرونا نیز ادامه داد: ما با ارائه تجهیزات پزشکی، تخصصی، تجهیزات حفاظتی شخصی، آزمایشات آزمایشگاهی و آموزش به بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونیفل: اتفاقات اخیر میان لبنان و اسراییل شکنندگی صلح را آشکار کرد

یونیفل: اتفاقات اخیر میان لبنان و اسراییل شکنندگی صلح را آشکار کرد