مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-22سياسي

جابر معافی؛ الگوی اصحاب رسانه مازندران


در هشتمین سالگرد عروج عرشی روزنامه نگار ارزشی مازندران ذکر هشت نکته برای الگوبرداری از شخصیت حرفه ای این عزیز سفرکرده برای صنف اصحاب رسانه ضروری است .

- خبرگزاری فارس مازندران ـ صادقعلی رنجبر هشت سال از عروج عرشی روزنامه نگار ارزشی مازندران گذشت، اما نه تنها تمام نمی شود، بلکه هر بار، شاهد گشایشی نو در معرفی شخصیت و نقش کم بدیل ایشان در عرصه رسانه هستیم.

معرفی اسوه ها، الزاما اسطوره سازی اساطیری نیست و نمی خواهم پای در عرصه قداست ها نهاده و تابوسازی کنم، بلکه هدفم شاخص دهی حرفه ای، مستند به الگویی است که به مرور زمان و هر بار بیش از گذشته فهمیدیم که اگر چه سال ها با هم زیستیم، اما قطعا با ایشان هم تراز نیستیم! با پرهیز از عاطفی سازی افراطی، به مناسبت هشتمین سالروز وداعش، ذکر هشت نکته را برای الگوبرداری از شخصیت حرفه ای این عزیز سفرکرده برای صنف اصحاب رسانه ضروری می دانم؛ اول ـ جابر در ایفای رسالتش، کیسه نمی دوخت و به همین خاطر در درج خبر و یا تحلیل آن، دچار تضاد منافع نمی شد و اصطلاحا پشت صحنه نداشت که در آن معامله ای جور شود یا به هم بخورد و خدای ناکرده، حرمت قلمش دچار تزلزل شود.

دوم ـ وی در دریافت و پرورش و درج خبر، کانالیزه نبود و قلم رهاشده و اجاره ای نداشت و باوجود سیره رفاقتی اش، وسواس مشهودی داشت تا حیثیت کسی را بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابر معافی؛ الگوی اصحاب رسانه مازندران

جابر معافی؛ الگوی اصحاب رسانه مازندران