مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-22سياسي

نخستین دیدار چهره به چهره قاضی زاده با خانواده شهدا و ایثارگران تهران


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیداری ویدئوکنفرانسی پای صحبت و درددل 6 تن از ایثارگران تهران بزرگ نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه 30 شهریورماه در دیداری ویدئو کنفرانسی پای صحبت و درد دل 6 تن از ایثارگران تهران بزرگ نشست.

وی در این نشست ضمن شنیدن مطالبات و درخواست های ایثارگران، دستورات لازم برای  بررسی و حل مشکل این عزیزان را صادر کرد.

قاضی زاده هاشمی دیدار بی واسطه با عزیزان ایثارگر و مطرح شدن مطالبات ایشان را از جمله اتفاقات خوب در بنیاد خواند و گفت: این دیدارها علاوه بر ارتباط خادم و مخدومی بین جامعه معزز ایثارگری و مسؤولان بنیاد، جنبه نظارتی بر مسئولان استانی هم دارد و باعث می شود ایشان هم در خدمت به جامعه هدف با ظرافت و اهتمام بیشتری تلاش کنند.

وی افزود: مطمئناً موارد مشابه مشکل هر کدام از ایثارگرانی که با ایشان دیدار می کنیم، در جامعه بزرگ ایثارگری وجود دارد؛ لذا برای برقراری عدالت در خدمت رسانی به ایثارگران معزز، لازم است ادارات کل بنیاد ها مشکلات ایثارگران حوزه خود را جمع آوری و با معاونت های بنیاد مطرح کنند تا مواردی که پیش می آید و نیاز به دستور دارد را به صورت یک ابلاغ کلی و رویه تصویب و در دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دیدار چهره به چهره قاضی زاده با خانواده شهدا و ایثارگران تهران

نخستین دیدار چهره به چهره قاضی زاده با خانواده شهدا و ایثارگران تهران