مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-22سياسي

مدرسه دانشجویی مدیریت و حکمرانی آغاز به کار کرد


رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گفت: مدرسه دانشجویی مدیریت و حکمرانی این سازمان (محک) با هدف آموزش اعضای این سازمان و رشد و توانمندسازی آنان، - به نقل از سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مهدی عباسی افزود: در این مدرسه دوره های توانمندسازی فرهنگی، مدیریتی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، کسب و کار، علم و فناوری و… طراحی و برای اعضای سازمان دانشجویان اجرا می شود.

وی با اشاره به چشم انداز و مأموریت این سازمان مبنی بر تبدیل شدن به شبکه فراگیر رشد و توانمندسازی دانشجویان در گام دوم انقلاب اسلامی، بر شبکه سازی و تربیت نیروهای متعهد و توانمند در جهاد دانشگاهی به حل بخش بزرگی از مشکلات جامعه تأکید و تصریح کرد: این آموزش ها با هدف آماده سازی دانشجویان برای حضور در عرصه مدیریت و تصمیم گیری کشور برگزار و شرکت کنندگان با مباحث مدیریت و حکمرانی در سطوح خرد و کلان آشنا خواهند شد.

وی افزود: از این طریق، دانشجویان نه تنها می توانند به مدیران بهتری برای آینده کشور تبدیل شوند، بلکه با دانش و آگاهی بیشتری در عرصه های گوناگون کشور مشارکت می کنند.

عباسی گفت: در اولین مرحله از این مدرسه، دوره آموزشی آشنایی با وزارتخانه ها، سازمان ها، نهادها و دستگاه های اجرایی کشور برگزار می شود که طی آن، دانشجویان می توانند با وظایف، مأموریت ها، ساختارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه دانشجویی مدیریت و حکمرانی آغاز به کار کرد

مدرسه دانشجویی مدیریت و حکمرانی آغاز به کار کرد