مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-22اجتماعي

16 پرواز زائران اربعین مازندرانی را به نجف منتقل می کند


هزار و 100 زائر اربعین با 16 سورتی پرواز به نجف اشرف مشرف می شوند.

- ، سعدالله وطنخواه ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در بازه زمانی 31 شهریورماه تا چهارم مهرماه تعداد 16 پرواز رفت و برگشت در مسیر ساری – نجف و بالعکس حدود هزار و 100 زائر حرم ابا عبدالله الحسین (ع) را به کشور عراق منتقل می کند.

وی با اشاره به اینکه پروازهای برگشت نیزبه تعداد هشت پرواز در بازه زمانی 5 تا هشتم مهر ماه برنامه ریزی شده است، افزود بر اساس دستورالعمل اعلامی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت های بومی وظیفه نقل و انتقال زائرین را متعهد شده اند، لذا چنانچه تقاضای سفر بیشتر باشد شرکت هواپیمایی آمادگی برنامه ریزی و افزایش پروازها در مسیر ساری – نجف و بالعکس را دارد.

وطن خواه اظهار داشت در طول مدت سفر مشتاقان اربعین و حرم ابا عبدالله الحسین (ع)، با راه اندازی موکب ویژه اربعین در فرودگاه ساری و پذیرایی از زائرین، شور و حال سفرهای پیاده روی سنوات گذشته برای دوستداران حریم حسینی تداعی خواهد کرد.

وطن خواه همچنین اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل های صادره، زائران باید دو دوز واکسن زده و تاییدیه لازم هنگام سفر به همراه داشته باشند، همچنین تاییدیه تست منفی PCR و ویزای معتبر صادره از کشور عراق از الزامات سفر است و کسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 پرواز زائران اربعین مازندرانی را به نجف منتقل می کند

16 پرواز زائران اربعین مازندرانی را به نجف منتقل می کند