مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-22سياسي

معطلی مردم در شهرداری باعث نارضایت شهروندان شده


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه فرآیند رسیدگی به امور مردم در شهرداری ها به اصلاح روش نیازمند است، گفت: معطلی مردم در شهرداری باعث نارضایت شهروندان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در دیدار شهردار با وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی در خدمت به مردم، اظهار داشت: مردم از تعلل در انجام کارشان در دستگاه های مختلف ناراضی هستند و این نارضایتی در شهرداری به وضوح دیدیه می شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در انجام کار و پیگیری برای کار مردم افزود: ارباب رجوع نباید در اتاق مسئول منتظر دستور اجرای کار باشد بلکه باید کار بر اساس آنچه در مقررات تعریف شده در کمترین زمان انجام گیرد و مسئول مربوطه باید خودش پیگیر باشد تا به نتیجه برسد.

وی همچنین با تاکید بر جلب رضایت شهروندان در امور محوله به شهرداری عنوان کرد: تغییر مسئولیت ها نباید سبب توقف امور یا معطل شدن مردم در روند کارشان باشد و باید رضایت در چهره مردم دیده شود.

امام جمعه یزد با بیان اینکه کارها با سرعت بیشتری انجام شود زیرا طولانی شدن روندها، نارضایتی مردم را به دنبال دارد  افزود: نارضایتی مردم نشان می دهد در دستگاه ها کسی دلسوز و پیگیر نیست و این رویه باید اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معطلی مردم در شهرداری باعث نارضایت شهروندان شده

معطلی مردم در شهرداری باعث نارضایت شهروندان شده