مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-22سياسي

تصویب کلیات شیوه نامه چهارمین جشنواره بین المللی قرآن وعترت(ع)


چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه های علمیه ویژه همسر و فرزندان طلاب ایرانی و غیر ایرانی سراسر کشور، امسال با راهبری سازمان دارالقرآن الکریم آغاز شده است.

- ، در جلسه هماهنگی ستاد مرکزی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع) با حضور رییس، دبیر و اعضای کمیته های این جشنواره در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد، کلیات شیوه نامه اجرایی بخش های مسابقه ای جشنواره پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید که پس از جمع بندی نهایی به زودی به استان های کشور ابلاغ خواهد شد.

چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه های علمیه ویژه همسر و فرزندان طلاب ایرانی و غیر ایرانی سراسر کشور، امسال با راهبری سازمان دارالقرآن الکریم و با رویکرد جدید آموزش، مسابقه و محفل از مرداد ماه امسال با ثبت نام از داوطلبان و علاقه مندان کار خود را آغاز کرد.

بخش های مسابقه ای این جشنواره در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، کتابخوانی و نقاشی ویژه کودکان برگزار می شود و نفرات برگزیده در هر رشته و مقطع سنی علاوه بر دریافت جایزه به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات شیوه نامه چهارمین جشنواره بین المللی قرآن وعترت(ع)

تصویب کلیات شیوه نامه چهارمین جشنواره بین المللی قرآن وعترت(ع)