مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-22سياسي

مناطق آزاد باید پیشگام توسعه کشور و برای اهداف خود پاسخگو باشند


برای رفع مشکلات نه تنها در بودجه 1401 می بایست راه حل ارائه شود و برای شش ماه دوم سال 1400 نیز اگر نیاز به راهکارهای قانونی است احصا و پیگیری شود.

- به نقل از سازمان برنامه و بودجه، هفتمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، اعضای ستاد، مشاورین و رؤسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها که به صورت آنلاین شرکت کرده بودند، برگزار شد در این جلسه اعضای شرکت کننده نقطه نظرات کارشناسی خود را درباره بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت را مطرح کردند.

سید مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در شرکت های دولتی مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شود، تصریح کرد: برای رفع مشکلات نه تنها در بودجه 1401 می بایست راه حل ارائه شود و برای شش ماه دوم سال 1400 نیز اگر نیاز به راهکارهای قانونی است احصا و پیگیری شود.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه سیاست ها درباره شرکت های دولتی و نحوه فعالیت و پاسخگویی آنها باید تغییر کند، گفت: طبق آمایش سرزمین ها ماموریتی بر عهده سازمان است لذا خواسته ها و توقع ما نظارت دقیق برای تحقق اهداف و نحوه برنامه ها و همچنین میزان سرمایه گذاری شرکت های بزرگ خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق آزاد باید پیشگام توسعه کشور و برای اهداف خود پاسخگو باشند

مناطق آزاد باید پیشگام توسعه کشور و برای اهداف خود پاسخگو باشند