مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-22سياسي

زمینه آزادی حداقل 100 زندانی در خراسان جنوبی فراهم می شود


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم بررسی دقیق تقاضا مرخصی و مطالبه مددجویان زندانی، گفت: طی چد روز آینده انتظار می رود با استفاده از ارفاق های قانونی زمینه آزادی حداقل 100 نفر از زندانیان فراهم شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم بررسی دقیق تقاضا مرخصی و مطالبه مددجویان زندانی، گفت: طی چد روز آینده انتظار می رود با استفاده از ارفاق های قانونی زمینه آزادی حداقل 100 نفر از زندانیان فراهم شود.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، شب گذشته 30 شهریور در دیدار چهره به چهره مقامات قضایی استان با مددجویان زندانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: 150 نفر از مقامات قضایی خراسان جنوبی با حضور در ندامتگاه ها، مشکل و مطالبه مددجویان زندانی را بررسی کردند.

وی افزود: فرهنگ مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان در دوران دفاع مقدس حاصل شد و از ملت ایران به ملت های منطقه منتقل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه فلسفه حضور امروز قضات نظارت بر عملکرد زندان ها و دیدار چهره به چهره با مددجویان است، گفت: حضور قضات و دیدار از نزدیک و بررسی مشکلات مددجویان، می تواند علاوه بر سرعت بخشیدن در امر رسیدگی، گره گشای بهتر در مسائل و امور مرتبط با مددجویان زندانی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه آزادی حداقل 100 زندانی در خراسان جنوبی فراهم می شود

زمینه آزادی حداقل 100 زندانی در خراسان جنوبی فراهم می شود