مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-22اجتماعي

تشکیل کارگروه ویژه برای فراهم کردن زمینه حضوردانش آموزان در مدارس


استاندار قم با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: کارگروهی برای فراهم شدن زمینه حضور دانش آموزان و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون دانش آموزان تشکیل می شود.

- ، بهرام سرمست صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هفتگی ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد گفت: در جلسه این ستاد مقرر شد تا واکسیناسیون سرعت بخشیده شود.

وی افزود: در زمینه پوشش واکسن باید به 70 درصد برسیم، گروه های هدف هم مشخص شد، دانش آموزان و افرادی که با دانش آموزان در ارتباط هستند همچنین با توجه به حضور دانش آموزان در مدارس کارگروهی برای فراهم شدن زمینه حضور دانش آموزان و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون دانش آموزان تشکیل می شود.

استاندار قم ادامه داد: انتظار داریم که دستگاه های اطلاع رسانی و دستگاه های فرهنگی، مردم را به سمت واکسیناسیون تشویق کنند، ما هم اکنون واکسن به اندازه کافی در اختیار داریم و زمینه تزریق واکسن هم فراهم است لذا لازم است گروه های مردمی و ادارات دولتی در این زمینه همکاری کنند.

سرمست در ادامه عنوان کرد: در ارتباط با سایر موارد هم نظارت ها تشدید و امر بر این است واکسیناسیون بیشتر دنبال شود و در شورای اطلاع رسانی مردم را تشویق و سیاست های تشویقی، بازدارنده و سلبی برای این موضوع پیش بینی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه ویژه برای فراهم کردن زمینه حضوردانش آموزان در مدارس

تشکیل کارگروه ویژه برای فراهم کردن زمینه حضوردانش آموزان در مدارس