مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-22ورزشي

کنعانی زادگان از تیم ملی محروم می شود؟


محرومیت دو جلسه ای کنعانی زادگان از سوی کمیته اخلاق و همین طور الزام او برای اخذ تاییدیه برای ادامه فعالیت در شرایطی است که این بازیکن در لیگ قطر به میدان می رود و این سوال مطرح است که آیا محرومیت این مدافع در بازی های ملی لحاظ خواهد شد؟ - محرومیت دو جلسه ای کنعانی زادگان از سوی کمیته اخلاق و همین طور الزام او برای اخذ تاییدیه برای ادامه فعالیت در شرایطی است که این بازیکن در لیگ قطر به میدان می رود و این سوال مطرح است که آیا محرومیت این مدافع در بازی های ملی لحاظ خواهد شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حکم غیر منتظره کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای دو بازیکن سرشناس و پیشین استقلال و پرسپولیس، با ابهامات و سوالات زیادی مواجه است؛ دقیقا از جنس تمام احکام قبلی این کمیته که بخشی از حکم منتشر می شود و در این مورد هم خبری از جزییات و حتی دلایل محکومیت هم نیست.

این کمیته محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع کنونی الاهلی قطر و پیشین پرسپولیس را که جزو ارکان اصلی خط دفاعی تیم ملی است، به دو جلسه محرومیت محکوم کرده و همینطور نکته عجیب این که کمیته اخلاق، ادامه فعالیت این بازیکن را منوط به اخذ تاییدیه از این کمیته دانسته است.

طبیعتا مدافعی که در قطر بازی می کند، فعلا ملزم به پیروی از احکام داخلی ایران نیست و این قوانین هم مخصوص به بازی های باشگاهی و مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی زادگان از تیم ملی محروم می شود؟

کنعانی زادگان از تیم ملی محروم می شود؟