مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-22اجتماعي

از بی سرپرستی 4 خانواده بر اثر کرونا تا جای خالی مادر که پر شدنی نیست


معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: چهار مورد از افراد تحت پوشش بهزیستی همدان در حین دریافت خدمات، همسرشان را بر اثر کرونا از دست داده اند.

- ایسنا/همدان معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: چهار مورد از افراد تحت پوشش بهزیستی همدان در حین دریافت خدمات، همسرشان را بر اثر کرونا از دست داده اند.

زهره بختیاری در گفت وگو با ایسنا، در مورد آینده بچه های این خانواده ها بیان کرد: آینده این کودکان به وضعیت سرپرستی خانواده بستگی دارد به عبارت دیگر در صورت داشتن سرپرست، تحت نظر ایشان و در صورت نیاز سرپرست به سازمان حمایتی مثل بهزیستی و کمیته امداد و.

کمک آن سازمان شامل حالشان می شود.

وی ادامه داد: در صورت بی سرپرست شدن کودک و نبود منبع حمایتی، با حکم قضایی به بهزیستی سپرده می شوند اما در هر صورت اولویت اکید ما حضور کودک در نزد خانواده زیستی- خویشاوندی یا خانواده جایگزین خواهد بود.

بختیاری در ادامه مطرح کرد: پدر و مادر نقش حیاتی برای خانواده دارند و بسته به اینکه خانواده فقدان کدامیک را تجربه کند ساختار آن معیوب شده و بعضا فرو می ریزد، در ارتباط با بچه هایی که بی سرپرست می شوند نیز از آنجا که ساختار خانواده های ایرانی هسته ای است هر کسی جایگاه ویژه تعریف شده ای دارد و ممکن است از دست دادن هر یک از آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بی سرپرستی 4 خانواده بر اثر کرونا تا جای خالی مادر که پر شدنی نیست

از بی سرپرستی 4 خانواده بر اثر کرونا تا جای خالی مادر که پر شدنی نیست