مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-22اجتماعي

برگزاری جشن شکوفه ها در کرمان با حضور دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش


صبح امروز 31 شهریورماه با حضور دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استان، جشن شکوفه ها در دبستان دخترانه معرفت یک ناحیه دو کرمان برگزار شد.

- برگزاری "جشن شکوفه ها" در کرمان با حضور دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ایسنا/کرمان صبح امروز 31 شهریورماه با حضور دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استان، "جشن شکوفه ها" در دبستان دخترانه معرفت یک ناحیه دو کرمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به نوآموزان و خانواده ها گفت: مدرسه که باز می شود به این معنی است که حال جامعه و حال بچه ها و خانواده ها خوب است.

محمود امانی خطاب به نوآموزان بیان کرد: گروه زیادی از کارشناسان، سال ها و ماه ها تلاش کرده اند تا کتاب های درسی را برای شما آماده کنند، معلمان تلاش کرده اند بتوانند به خوبی درس به شما درس بدهند، عده ای در شهرها برنامه ریزی کرده اند تا شهر در آرامش و آماده باشد و عده ای هم مدافعان سلامت هستند و برای درمان بیماران کرونایی زحمت کشیده اند، دانشمندان هم با تولید واکسن ما را برابر بیماری کرونا واکسینه کرده اند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: عده ای هم در جبهه ها سال ها قبل مجاهدت کردند تا امروز آرامش و امنیت داشته باشیم و امروز همه ما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن شکوفه ها در کرمان با حضور دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش

برگزاری جشن شکوفه ها در کرمان با حضور دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش