مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-22سياسي

نیروهای مسلح هر تهدیدی علیه آرمان های انقلاب را با تمام توان پاسخ می دهد


با توجه به توانمندی هایی که در نیروهای مسلح داریم هر تهدیدی که علیه منافع و آرمانها انقلاب اسلامی باشد را با تمام توان پاسخ خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرسید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آیین تکریم فرمانده سابق و معارفه برنامه جدید نیروی هوایی ارتش که صبح امروز در مرکز آموزش هوایی شهید خضرایی برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن اربعین آقا اباعبدالله الحسین ع طی سخنانی اظهار داشت: زائرین امام حسین قدم به قدم به دیار عشق نزدیک می شوند و همه ما دلهایمان همراه کسانیست که با شوق بین الحرمین در حال راهپیمایی هستند.

وی با تشکر از خدمات و اقدامات امیر نصیرزاده در دوران مسئولیت خود، گفت: من شهادت می دهم که امیر نصیر زاده با تلاش و مجاهدت به عهدی که بسته بود وفا کرد، که این جای تشکر دارد ، البته ایشان امروز در جایگاه والاتری مشغول به خدمت شدند و امیدواریم در همکاری با سردار سرلشکر باقری این توفیقات همچنان ادامه داشته باشد.

فرمانده کل ارتش با تبریک به امیر واحدی به دلیل انتصاب به عنوان فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد : واحدی مورد اعتماد فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفتند که جای تبریک دارد.

شما سکان دار نیروی هستید که سراسر کارنامه آن ، افتخار و سربلندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح هر تهدیدی علیه آرمان های انقلاب را با تمام توان پاسخ می دهد

نیروهای مسلح هر تهدیدی علیه آرمان های انقلاب را با تمام توان پاسخ می دهد