مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-22پزشكي

ظرفیت تزریق روزانه 5000 دوز واکسن را در گلپایگان داریم


مسئول بیماری های واگیردار شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: هیچ محدودیتی برای تزریق نداریم و فقط خواهان حضور و استقبال مردم به طور منظم در مراکز واکسیناسیون هستیم.

- ایسنا/اصفهان مسئول بیماری های واگیردار شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: هیچ محدودیتی برای تزریق نداریم و فقط خواهان حضور و استقبال مردم به طور منظم در مراکز واکسیناسیون هستیم.

محسن اکبری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از 41 هزار دوز واکسن در شهرستان گلپایگان تزریق شده است که شامل 55 درصد کل جمعیت شهرستان گلپایگان می شود.

در 22 شهریور 2 هزار 650 دوز واکسن تزریق شده است که بیشتر میزان تزریق بوده، اما اگر مردم مراجعه بیشتری داشته باشند می توانیم روزانه 5 هزار دوز واکسن هم تزریق کنیم.

وی ادامه داد: در شهرستان گلپایگان 5 مرکز واکسیناسیون مشغول به فعالیت است که یکی از این پایگاه ها به صورت سیار در شهرک صنعتی دایر است تا کارکنان این بخش واکسینه شوند.

همچنین تمام مراکز در دو شیفت صبح و عصر آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

تزریق واکسن بر اساس گروه سنی در گلپایگان بسیار زودتر از سایر شهرستان ها برداشته شد و اکنون تمام افراد 17 سال به بالا می توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و واکسینه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تزریق روزانه 5000 دوز واکسن را در گلپایگان داریم

ظرفیت تزریق روزانه 5000 دوز واکسن را در گلپایگان داریم