مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-22اجتماعي

جزییات طرح حمایت همه جانبه از دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی


معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور اعلام کرد که به منظور بهره مندی کلیه دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی و ارتقای عدالت اجتماعی طرح حمایت همه جانبه از دانش آموزان تحت پوشش سازمان مصوب شد.

- معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور اعلام کرد که به منظور بهره مندی کلیه دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی و ارتقای عدالت اجتماعی طرح حمایت همه جانبه از دانش آموزان تحت پوشش سازمان مصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب الله مسعودی فرید در خصوص طرح حمایت همه جانبه از دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی به منظور ارتقاء عدالت آموزشی، بیان کرد: به منظور بهره مندی کلیه دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی و ارتقای عدالت اجتماعی طرح حمایت همه جانبه از دانش آموزان تحت پوشش سازمان مصوب شد.

وی افزود: این حمایت ها شامل کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه های تشویقی، تامین تجهیزات آموزشی از قبیل لوازم التحریر و سایر موارد خدمات آموزشی و مشاوره تحصیلی که در این بخش، از موسسات آموزشی که به عنوان مسئولیت اجتماعی در این زمینه فعالیت دارند استفاده می کنیم.

سالهای قبل این خدمات را به برخی دانش آموزان ارائه دادند .

وی این را هم گفت که در این طرح از سایر موسسات آموزشی که تمایل به همکاری با سازمان در قالب مسئولیت اجتماعی دارند، استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح حمایت همه جانبه از دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی

جزییات طرح حمایت همه جانبه از دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی