مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-22فرهنگي

«سیاه باز» مثل یک بازی است


کارگردان فیلم «سیاه باز» با بیان اینکه فیلمش مخاطب را به فکر وامی دارد و از آن لذت خواهد برد بر حمایت از حضور بخش خصوصی در سینما تاکید کرد.

- کارگردان فیلم سیاه باز با بیان اینکه فیلمش مخاطب را به فکر وامی دارد و از آن لذت خواهد برد بر حمایت از حضور بخش خصوصی در سینما تاکید کرد.

حمید همتی که این روزها اولین تجربه فیلمسازی خود را در مقام کارگردان با فیلم سیاه باز روی پرده دارد، در گفت وگویی با ایسنا درباره شرایط اکران فعلی سینماها بیان کرد: شخصا شاید ترجیح می دادم فیلم در زمان دیگری به نمایش درآید که حضور مردم در سینماها بیشتر باشد ولی به هر حال تصمیم تهیه کننده (علی قائم مقامی) این بود که در همین تابستان فیلم را اکران کنیم.

این تصمیم از جهاتی یک اتفاق خوب است چون وضعیت برخی فیلم ها نشان می دهد که هرچه زمان نمایش عمومی به تعویق بیفتد ضرر بیشتری متوجه فیلم و سرمایه صرف شده برای تولید می شود.

او با اشاره به فیلم درخت گردو که پس از یک سال تاخیر ، مدتی قبل اکران شده و با بیان اینکه شاید دو برابر هزینه ساخت فیلم سیاه باز برای بازیگران آن فیلم خرج شده باشد گفت: سینمای ایران باید یک نگاه ویژه ای به بخش خصوصی داشته باشد چون سینما صنعتی است که بخش خصوصی می تواند اتفاقات متفاوتی را در آن رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیاه باز» مثل یک بازی است

«سیاه باز» مثل یک بازی است