مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:202021-09-22سياسي

توصیه نایب رییس کمیسیون فرهنگی به مردم برای زیارت اربعین در شرایط کرونایی


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امسال به دلیل شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا، زیارت اربعین را از راه دور در اولویت قرار دهیم تا در اجر این کار بزرگ سهیم باشیم.

- نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امسال به دلیل شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا، زیارت اربعین را از راه دور در اولویت قرار دهیم تا در اجر این کار بزرگ سهیم باشیم.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با ایسنا، درباره محدودیت های ایجاد شده برای حضور ایرانیان در عراق در روزهای نزدیک به اربعین حسینی گفت: شرایط کنونی کشور برای همه ما قابل لمس و درک است، آنچه بیش از هر چیزی برای کشور ما حائز اهمیت است، حفظ سلامتی، نشاط و طراوت اجتماعی است، از سوی دیگر با توجه به گستردگی این ویروس و قلمرو شیوع آن امکان انتقال و ابتلای به آن فراوان است، بر همین اساس ستاد ملی مبارزه با کرونا هر تصمیمی در این حوزه اتخاذ کند قطعا براساس مصالح عمومی می باشد و ما باید به این تصمیم احترام بگذاریم.

وی افزود: با توجه به این شرایط، امسال شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) در عراق صرفا با سهمیه محدود و سفر هوایی امکان پذیر است، البته در نظرگرفتن چنین شرایطی طبیعی هم است، باید واقع بینانه به مسائل نگاه کنیم، همه ما علاقه مند هستیم در این مسیر پر خیر و برکت و در این همایش باشکوه معنوی و جهانی حضور داشته باشیم، اما خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه نایب رییس کمیسیون فرهنگی به مردم برای زیارت اربعین در شرایط کرونایی

توصیه نایب رییس کمیسیون فرهنگی به مردم برای زیارت اربعین در شرایط کرونایی