مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 02:102021-09-21سياسي

لزوم فعال کردن کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کرواسی


امیر عبدالهیان با اشاره به اهمیت منطقه بالکان بویژه کرواسی در سیاست خارجی دولت سیزدهم اظهار داشت دوکشور ظرفیت های بالایی برای توسعه همکاری در حوزه های سیاسی، - فرهنگی و سیاسی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، در ادامه دیدارهای روز سه شنبه وزیر امور خارجه، امیرعبداللهیان و گوردان گرلیچ رادمن وزیر خارجه کرواسی در حاشیه هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی ملاقات کردند.

طرفین با اشاره به ظرفیت های همکاری دوجانبه بر فعال کردن سازوکارهای فی ما بین همکاری مانند کمیسیون مشترک اقتصادی تاکید نمودند.

در این دیدار علاوه بر مسائل دوجانبه مسائل موضوعاتی از جمله بحران افغانستان، مهاجرین و برجام مورد بحث تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار امیر عبدالهیان با اشاره به اهمیت منطقه بالکان بویژه کرواسی در سیاست خارجی دولت سیزدهم اظهار داشت دوکشور ظرفیت های بالایی برای توسعه همکاری در حوزه های سیاسی، فرهنگی و سیاسی دارند.

وی در ادامه افزود دو توافق در دستور کار مجلس شورای اسلامی در حوزه همکاری های کمرگی و تشویق سرمایه گذاری متقابل قرار دارد که با تصویب نهایی این توافقات فرصت های جدیدی برای همکاری ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فعال کردن کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کرواسی

لزوم فعال کردن کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کرواسی