مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 21:502021-09-21اجتماعي

دلنوشته ای برای دانش آموز فداکار/ تو معلم نسل نوجوان ایران اسلامی هستی


سرپرست وزارت آموزش و پرورش خطاب به علی لدنی دانش آموز فداکار شهرستان ایذه نوشت: تو قهرمانی بزرگ، معلم نسل نوجوان ایران اسلامی و الگوی دانش آموزان دهه هشتاد هستی که با مروت برای نجات دیگران همت کردی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، با ارسال دلنوشته ای از دانش آموز فداکار شهرستان ایذه، دلجویی کرد.

 18 شهریور امسال(1400) علی لندی نوجوان فداکار اهل ایذه برای نجات جان 2 عضو خانواده همسایه شان در حادثه آتش سوزی، به دل آتش رفت.

او توانست هر دو نفر را نجات دهد اما خودش دچار 85 درصد سوختگی درجه 3 شد و در حال حاضر در بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان بستری است.

در متن دلنوشته سرپرست آموزش و پرورش آمده است: فرزند عزیزم جناب آقای علی لندی؛ دانش آموز فداکار شهرستان ایذه؛ سلام بر شجاعت و همت تو.

پرندگان زرین بال معرفت، در مهربانی دستان نازکت لانه کرده اند و پرهای ققنوس جوانمردی و فداکاری، بر فراز غیرتت سایه افکنده است.

سلام بر تو که با حماسه آفرینی و رشادت وصف ناپذیرت، جان برکف و دلاورانه، دل به شعله های آتش زدی و برای نجات جان دو انسان شریف، یعنی مادر و خواهر شهید عزیزی، ایثارگرانه جان خود را به مخاطره انداختی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلنوشته ای برای دانش آموز فداکار/ تو معلم نسل نوجوان ایران اسلامی هستی

دلنوشته ای برای دانش آموز فداکار/ تو معلم نسل نوجوان ایران اسلامی هستی