مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 18:002021-09-21سياسي

مرحله اول یادمان شهدای دفاع مقدس افتتاح می شود


یادواره شهدای شهرستانی در صحن امامزاده جعفر(ع) و افتتاح مرحله اول یادمان شهدای دفاع مقدس از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان پیشوا خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، سرگرد میثم ترکاشوند جانشین سپاه شهرستان پیشوا عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در طول 8 سال دفاع مقدس بیش از 200 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که هرکدام از این شهدا دارای ارزش و جایگاه والایی بودند که برای ما الگو هستند و قطعا همه مسؤولین و همه ما وظیفه داریم الگوی شهیدان را سر لوحه کار و زندگی خویش قرار دهیم.

وی گفت: در هفته دفاع مقدس با همکاری مجموعه های مختلف، برنامه های متنوعی همچون؛ برنامه های شهدایی، فرهنگی و اجتماعی، فضای مجازی، حسینی را خواهیم داشت.

جانشین سپاه پیشوا با اشاره به برنامه های اجتماعی هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، میز خدمت در مناطق مختلف از جمله نمازجمعه و پایگاه های مقاومت، مشاوره های حقوقی رایگان، راه اندازی ایستگاه مقاومت و پخش و توزیع رایگان ماسک و محلول ضدعونی، نشست در خصوص ترویج و برکات ازدواج، برگزاری کارگاه تشویق خانوادها جهت فرزند آوری، کارگاه آموزش مهارت های زندگی برای نوعروسان، کارگاه مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله اول یادمان شهدای دفاع مقدس افتتاح می شود

مرحله اول یادمان شهدای دفاع مقدس افتتاح می شود