مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 15:202021-09-21اقتصادي

وضعیت شرکت های بورسی مؤید رشد بازار است


شرایط اقتصادی و وضعیت شرکت ها همگی مؤید رشد بازار هستند اما موضوعاتی همچون مشخص نبودن رییس بانک مرکزی و برنامه های وی، اخبار منتشر شده از تغییرات نرخ بهره و کوتاه مدت شدن افق سرمایه گذاری سهامداران از جمله مواردی است که بر رفتار سرمایه گذاران بازار سرمایه .

- بورس تابناک ، رییس هیات مدیره شرکت سبدگردان سرآمد بازار وضعیت بازار سرمایه طی روزهای اخیر را مدنظر قرار داد و گفت: افق سرمایه گذاری در میان سهامداران کوتاه مدت شده و این موضوع در بین سهامداران حقیقی که تعداد آنها در بازار سرمایه به شدت افزایش یافته است و اغلب از تجربه و مهارت کافی برخوردار نیستند و همچنین شخصیت های حقیقی و نهادهای مالی که حتی پرتفوهای بزرگ را اداره می کنند، به شدت مشاهده می شود.

بهروز زارع ادامه داد: در شرایط کنونی، به نظر می رسد دیدگاه سرمایه گذاران به سمت سرمایه گذاری کوتاه مدت رفته زیرا تغییر و تحولات در فضای اقتصادی و همچنین ابهامات در این فضا زیاد است؛ از این ‎رو، سهامداران می خواهند فرصت داشته باشند تا عکس العمل به موقع از خود نشان دهند و اقدام به خرید و فروش های مکرری می کنند که نتیجه ای جز ضرر و زیان برای آنها ندارد.

وی به صف های خرید و فروش طی دو هفته اخیر اشاره کرد و گفت: طی این مدت، سهم های زیادی با صف خرید در یک روز مواجه می شدند، در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شرکت های بورسی مؤید رشد بازار است

وضعیت شرکت های بورسی مؤید رشد بازار است