مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-21اقتصادي

عرضه اولیه شکام کشف قیمت شد


امروز بازار دوم فرابورس ایران میزبان عرضه اولیه سهام شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز بود؛ به این ترتیب که 10 درصد از سهام «شکام» به روش ثبت سفارش در فرابورس روی میز فروش رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز با نماد معاملاتی شکام بعنوان پانزدهمین شرکت در بازار سهام عرضه شد.

این شرکت 90 میلیون از سهام خودش را در بورس عرضه کرد.

دامنه قیمت در ثبت سفارش شکام از 16هزار و 610 ریال تا 20هزار و 300 ریال بود که طی رقابت بین مشارکت کنندگان در عرضه اولیه شکام، این سهم در نرخ 20 هزار و 300 ریال روی تابلو بازار دوم فرابورس ایستاد براساس گزارش ارزش گذاری، قیمت ارزش گذاری شده 28هزار و 472 ریال و قیمت مبنا 18هزار و 455 ریال به ازای هر سهم اعلام شد.

مشارکت کنندگان شامل صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله و صندوق های سرمایه گذاری مشترک ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار بودند که در فرآیند کشف قیمت شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز با یکدیگر رقابت کردند.

در مشخصات عمومی این عرضه اولیه آمده است تعداد کل سهام شرکت 900 میلیون برگه و متعهدین عرضه تعدادی از سهامداران حقیقی هستند.

همچنین شرکت کارگزاری صبا تامین به عنوان مشاور عرضه و شرکت سرمایه گذاری هامون صبا به عنوان متعهد خرید در این عرضه اولیه نقش آفرینی کردند، ضمن آنکه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه اولیه شکام کشف قیمت شد

عرضه اولیه شکام کشف قیمت شد