مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 11:102021-09-21بين الملل

راهپیمایی های گسترده در یمن؛ اعلام حمایت صدها نفر از انقلاب 21 سپتامبر


مردم شهرهای مختلف یمن امروز 21 سپتامبر به خیابان ها آمدند، از انقلاب این کشور اعلام حمایت کردند و علیه آمریکا شعار سر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، استان های مختلف این تظاهرات در استان های صعده، حجه، عمران، ذمار، إب، بیضاء، محویت، ریمه، تعز، ضالع، الجوف و مأرب در حال برگزاری است.

المسیره در ادامه گزارش کرد، افراد شرکت کننده در راهپیمایی باشکوه امروز در صعده، پرچم یمن و تصاویر عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله را به دست داشتند و شعارهایی علیه سیاست مستبدانه آمریکا در منطقه سر دادند.

آنها همچنین با سردادن شعارهایی خواستار تحریم کالاهای آمریکایی و اسراییلی شدند.

  محمد جابر عوض استاندار صعده در سخنرانی خود گفت، ملت یمن به مقابله با ائتلاف متجاوز تا آزادسازی کامل خاک یمن ادامه خواهد داد.

وی در ادامه به مقابله با متجاوزان، آماده باش  عمومی و حمایت از جبهه ها فراخواند، پیروزی های ارتش یمن در مأرب و دیگر جبهه ها را تبریک گفت و از فریب خوردگان خواست به آغوش وطن بازگردند.

در سال 2014 مردم یمن به دنبال بی کفایتی دولت عبد ربه منصور هادی ، رییس جمهور مستعفی یمن در مدیریت امور کشور، برای اعلام اعتراض خود به تصمیمات و اقدامات این دولت دست به راهپیمایی زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی های گسترده در یمن؛ اعلام حمایت صدها نفر از انقلاب 21 سپتامبر

راهپیمایی های گسترده در یمن؛ اعلام حمایت صدها نفر از انقلاب 21 سپتامبر