مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-21فرهنگي

مسکن خبرنگاران احتمالا به 60 هزار واحد افزایش می یابد


پیرو تفاهم نامه ساخت مسکن برای خبرنگاران اخیرا جلسه ای با مسئولان وزارت ارشاد داشته ایم که کارهای اجرایی را به زودی شروع می کنیم و پیشنهاد کرده ایم ظرفیت از 10 هزار واحد فعلی به 60 هزار واحد افزایش پیدا کند.

- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیرو تفاهم نامه ساخت مسکن برای خبرنگاران اخیرا جلسه ای با مسئولان وزارت ارشاد داشته ایم که کارهای اجرایی را به زودی شروع می کنیم و پیشنهاد کرده ایم ظرفیت از 10 هزار واحد فعلی به 60 هزار واحد افزایش پیدا کند.

محمود محمودزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پیرو تفاهم نامه ساخت مسکن برای اصحاب هنر و رسانه که 9 مردادماه بین وزارتخانه های راه و شهرسازی و ارشاد منعقد شد، اخیرا جلسه ای با مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم که به زودی عملیات اجرایی پروژه ها آغاز می شود.

وی افزود: در مرحله اول احداث 10 هزار واحد مدنظر قرار گرفت که تا کنون 9 هزار نفر معرفی شده اند و منتظر لیست 1000 نفر باقی مانده هستیم.

هنرمندان و خبرنگاران مشمول این طرح به پروژه های در حال احداث یا پروژه های جدید معرفی خواهند شد.

محمودزاده با بیان اینکه احتمال افزایش پروژه خبرنگاران تا 60 هزار واحد وجود دارد گفت: آمادگی خود را برای اضافه کردن 50 هزار واحد به 10 هزار واحد کنونی در طرح مسکن خبرنگاران اعلام کرده ایم که بستگی به ظرفیت اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن خبرنگاران احتمالا به 60 هزار واحد افزایش می یابد

مسکن خبرنگاران احتمالا به 60 هزار واحد افزایش می یابد