مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-21سياسي

طرح مدیریت یکپارچه تهران به کجا رسید؟/ درخواست شورای ششمی ها از قالیباف


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه طرح مدیریت یکپارچه تهران آماده بررسی در صحن مجلس است، گفت: در نخستین جلسه ای که با محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی داشتیم درخواست کردیم که هر چه زودتر این مسئله مورد رسیدگی قرار گیرد.

- احمد صادقی، عضو شورای شهر تهران و رییس شورای شهرستان تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره سرانجام طرح مدیریت یکپارچه تهران اظهار داشت: طرح مدیریت یکپارچه تهران دغدغه همه کسانی است که در مدیریت شهر تهران کار کرده و فعالیت داشته اند و این موضوع یکی از مسائل حائز اهمیت در حوزه شهر تهران محسوب می شود.

وی افزود: طرح مدیریت یکپارچه تهران در حال حاضر در مجلس آماده ارائه در صحن است و ما در نخستین جلسه ای که با محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی داشتیم درخواست کردیم که هر چه زودتر این مسئله مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه این فرصت نیز فراهم است تا در کمیسیون شوراها اعضای شورا هم نظرات تخصصی خود را در مورد طرح مدیریت یکپارچه تهران ارائه دهند، گفت: بنده خود به عنوان رییس شورای شهرستان تهران و عضو شورای ششم این موضوع را به عنوان یکی از اولویت های حوزه شهری می دانم و امیدوارم هر چه سریع تر این قضیه به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مدیریت یکپارچه تهران به کجا رسید؟/ درخواست شورای ششمی ها از قالیباف

طرح مدیریت یکپارچه تهران به کجا رسید؟/ درخواست شورای ششمی ها از قالیباف