مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-21اقتصادي

اختصاص سیمان رایگان برای بازسازی خانه های زلزله زده قوچان


معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: در صورت اخذ موافقت، برای هر واحد مسکونی آسیب دیده تا سقف 160 کیسه سیمان رایگان در اختیار زلزله زدگان قرار خواهد گرفت.

- به گزارش، مهدی جودی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده قوچان در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت های وارد شده به خانه های روستایی، اظهار کرد: ابتدا باید برای مردم در منازل خود اسکان موقت ایجاد شود.

وی ادامه داد: علاوه بر آن، در کنار واحدهای موجود، فضای اسکان جدید با مشارکت مردم ایجاد شود که برای این منظور، تسهیلات 130 میلیون تومانی اعطا خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن با بیان این که در صورت اخذ موافقت، برای هر واحد مسکونی آسیب دیده تا سقف 160 کیسه سیمان رایگان در اختیار زلزله زدگان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به بالا بودن آمار واحدهای خسارت دیده نسبت به ارزیابی های اولیه، گفت: با بازدید خانه به خانه در مناطق روستایی شهرستان قوچان، حدود 620 واحد مسکونی باید مجدد احداث شود و بیش از 200 واحد نیز به مرمت نیاز دارد.

جودی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این زلزله تلفات جانی نداشت و خسارت ها مربوط به برخی منازل گلی و خشتی است که مصالح درستی در ساخت آن ها به کار نرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سیمان رایگان برای بازسازی خانه های زلزله زده قوچان

اختصاص سیمان رایگان برای بازسازی خانه های زلزله زده قوچان