مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-21سياسي

هیچ دانش آموزی نباید به علت مشکلات مالی از تحصیل بازنماند


مدیر کل کمیته امداد استان یزد با بیان این که این نهاد در تلاش است هیچ دانش آموزی به علت مشکلات مالی و اقتصادی از تحصیل بازنماند، گفت: امسال هم زمان با فرارسیدن بهار علم و دانش، - ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد با بیان این که این نهاد در تلاش است هیچ دانش آموزی به علت مشکلات مالی و اقتصادی از تحصیل بازنماند، گفت: امسال هم زمان با فرارسیدن بهار علم و دانش، حدود هفت هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد با ورود به مدرسه سال جدید تحصیلی خود را آغاز می کنند.

محمد شجاعان با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و فراهم کردن زمینه مناسب برای پیشرفت علمی و تحصیلی آنان، گفت: امسال هم زمان با فرارسیدن بهار علم و دانش، حدود هفت هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد با ورود به مدرسه سال جدید تحصیلی خود را آغاز می کنند.

وی افزود: همچنین 750 دانشجوی تحت حمایت در مقاطع مختلف کاردانی، کاردانی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های مختلف سطح استان به تحصیل می پردازند.

مدیر کل کمیته امداد استان تصریح کرد: این نهاد در تلاش است هیچ دانش آموزی به علت مشکلات مالی و اقتصادی از تحصیل بازنماند و باعزت و احترام در کنار سایر دانش آموزان به کسب علم و دانش بپردازد و دغدغه ای جز تحصیل نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دانش آموزی نباید به علت مشکلات مالی از تحصیل بازنماند

هیچ دانش آموزی نباید به علت مشکلات مالی از تحصیل بازنماند