مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-21اجتماعي

آغاز فاز سوم عملیات اجرایی بازارچه صنایع دستی در سمنان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از آغاز فاز سوم عملیات اجرایی بازارچه صنایع دستی سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از آغاز فاز سوم عملیات اجرایی بازارچه صنایع دستی سمنان خبر داد.

حمیدرضا دوست محمدی30 شهریور ماه 1400 با اعلام این خبر اظهار کرد: در دو فاز گذشته، عملیات ایجاد فونداسیون و قسمتی از اسکلت سازه ای بنا اجرا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: محصور کردن کارگاه و تکمیل اسکلت سازه ای بنا در فاز جدید اجرایی می شود.

او با اشاره به اینکه این بازارچه در ورودی شهر سمنان قرار دارد، گفت: ساختمان بازارچه و فروشگاه صنایع دستی سمنان به عنوان یکی از پروژه های حوزه اقتصاد مقاومتی در زمینی وسعت پنج هزار متر مربع قرار دارد.

دوست محمدی اضافه کرد: این پروژه بر اساس یکی از نیازهای اساسی هنرمندان صنایع دستی استان سمنان تعریف شده است و شامل سالن های فروش، فضاهای مدیریت ،اداری، نمازخانه و سرویس بهداشتی، انبار به همراه فضاهای پشتیبانی شامل بسته بندی و ارسال خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ادامه داد: چهار هزار متر مربع از این فضا به صورت فضای باز برای برگزاری نمایشگاه های فصلی و برپایی سازه های مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز سوم عملیات اجرایی بازارچه صنایع دستی در سمنان

آغاز فاز سوم عملیات اجرایی بازارچه صنایع دستی در سمنان