مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-21سياسي

آنها که از تجارت دنیا سود فراوان بردند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر ضرورت توجه بیش از پیش به سیره شهدای دفاع مقدس به عنوان ستارگانی که راه را نشان می دهند، تاکید کرد و گفت: - ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر ضرورت توجه بیش از پیش به سیره شهدای دفاع مقدس به عنوان ستارگانی که راه را نشان می دهند، تاکید کرد و گفت: همه ما وامدار شهدا هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با بیان اینکه جهاد، عنوان یکی از درهای بهشت است اظهار کرد: شهدا در این دنیا تجارت کردند و بی شک سود فراوان بردند.

این جانباز دوران دفاع مقدس با اشاره به خاطرات خود از شهدای استان به روحیات والای این الگوها پرداخت و افزود: شهید محمد علی اعرابی از شهدای عزیز استان سمنان، وقتی به جبهه آمد نوجوانی بیش نبود ، اما هنگام شهادت جوانی برومند شده بود و یا شهید حیدر عبدوس ، از دنیا بریده بود و می گفت ، حتی اگر بنا بر مردن عادی باشد، دیگر نمی خواهم در این دنیا باشم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر لزوم توجه بیش از پیش به سیره عملی شهدای والامقام تاکید و خاطرنشان کرد: باید سیره و زندگانی شهدا را الگوی زندگانی خود قرار دهیم.

وی به اهمیت توجه به رهنمودهای رهبری اشاره کرد و ادامه داد: اگر امروز منویات رهبر معظم انقلاب را عمل نماییم ، بی تردید سربلندی و اقتد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنها که از تجارت دنیا سود فراوان بردند

آنها که از تجارت دنیا سود فراوان بردند