مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-21حوادث

تصادف خونین در ساوه


رییس پلیس راه استان مرکزی گفت در حادثه رانندگی که در اثر برخورد بین یک دستگاه خودروی سواری تیبا و یک دستگاه کامیون کشنده رخ داد، متاسفانه 5 تن از سرنشینان خودروی تیبا در دم جان خود را از دست دادند.

- تصادف خونین در محور ساوه - بویین زهرا با 5 کشته  بر اثر حادثه رانندگی در محور ساوه - بویین زهرا متاسفانه 5 نفر از سرنشینان یک خودروی سواری جان خود را از دست دادند  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه   رییس پلیس راه استان مرکزی در تشریح جزییات این خبر گفت : در این حادثه رانندگی که در اثر برخورد بین یک دستگاه خودروی سواری تیبا و یک دستگاه کامیون کشنده رخ داد، متاسفانه 5 تن از سرنشینان خودروی تیبا در دم جان خود را از دست دادند.

 محمد پورشمس  افزود: در بررسی کارشناس پلیس راه، علت این سانحه بی مبالاتی راننده سواری تیبا به علت حرکت در خلاف جهت راه نسبت به کامیون کشنده فوکون اعلام شد.

بهرام صیدی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه نیز در این خصوص اعلام کرد : در نخستین ساعات بامداد امروز گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با کامیون در محور بویین زهرا نزدیک پمپ بنزین خورشید، به مرکز اورژانس اعلام می شود که بلافاصله تیم عملیاتی اورژانس امانیه و تیم های امدادی هلال احمر و آتش نشانی در غالب سه اکیپ به محل اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف خونین در ساوه

تصادف خونین در ساوه