مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-21اقتصادي

آزمایش کرونا در فرودگاه های مختلف جهان چگونه است؟/1


در شرایط کنونی، مسافران باید قبل از سفر کاری یا تفریحی آزمایش کرونا انجام دهند و هتل های سراسر جهان نیز برای تشویق اقامت، گزینه های راحت و حتی آزمایش ارائه می دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی در شرایط کنونی، مسافران باید قبل از سفر کاری یا تفریحی آزمایش کرونا انجام دهند و هتل های سراسر جهان نیز برای تشویق اقامت، گزینه های راحت و حتی آزمایش ارائه می دهند.

به نقل از بیزینس تراولر، فرودگاه ها با راه اندازی مراکز آزمایش کووید- 19 قصد دارند تا سفر (ارائه امکانات برای همه، خدمات خودرویی و آزمایش های سریع در ورودی و خروجی سالن ها) را تسهیل کنند البته باید بدانید که همه آزمایش های کووید- 19 مجوز ورود به هر کشوری در جهان نیستند و هر کشور شرایط مختلفی دارد.

فرودگاه بین المللی توکیو، ژاپن کلینیک دانشگاه توهو در فرودگاه، آزمایش های پی سی آر (PCR) را برای مسافران خارج از کشور ارائه می دهد و مسافران برای رزرو نوبت باید از قبل تماس بگیرند.

هزینه این آزمایش حدود 317 پوند و نتایج آن در عرض 24 ساعت در دسترس است.

فرودگاه بین المللی ابوظبی، ایالات متحده عربی این فرودگاه با شرکت Pure Health (تامین کننده تجهیزات پزشکی) و Tamouh Healthcare همکاری می کند تا آزمایش PCR را در محل انجام دهد و از این طریق آزمایش های سریع را برای مسافران ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش کرونا در فرودگاه های مختلف جهان چگونه است؟/1

آزمایش کرونا در فرودگاه های مختلف جهان چگونه است؟/1